Monday 16 May 2011

Selamat Hari Guru. Saya budak Baik!


Selamat hari Guru kepada:


1- Tadika Ansar Bandar Baru Sg. Buloh
2- Sek Ren Kebangsaan Bandar Baru Sg. Buloh
2- Sek Rendah Sek 7, Kota Damansara
3- Sek Men Kebangsaan Seksyen 10, Kota Damansara
4- KLIUC

Tanpa Mereka xmungkin saya lepas UPSR, PMR, & SPM n meneruskan pelajaran ke alam kolej & baru memasuki alam pekerjaan. Mcm2 pengalaman ketika waktu skolah, sgt sronok bile di kenang balek n rindu plak... zaman2 mengenali suka2 cinta2 kt lelaki. hahahaha zaman2 gadoh gelak2 maen2 suma time skolah... zaman ejek2 nama bapak, ejek2 n gadoh2 mulot dgn dak laki... paling best bile zaman2 kaple kaple kt skolah.. hahahahahahahahahahahahha..... kalo xde zaman2 tuh xde lah kenangan kan... 

Nk tau x, aku dlu stat jd pengawas ms darjah6 - form5. nk tau beberapa rahsia x ms aku kt skolah men dlu? mana2 kawan2 aku yg telibat tuh dorg tau lah.... korg pecaaya x aku yg mmg budak baek nih... penah masuk buku disiplin skolah dr F1, F2, F3, F5!!
Ok, ini senarainye:

2001 - begadoh n sampai patah kerusi kawan aku sepak, tup2 pengetua panggil, disiasat2 di bebel2, dengan bangganye aku tulis nama, alamat, no tepon segala details aku dlm buku disiplin skolah!!!

2002 - ini yg aku katakan bukan salah aku tp aku pon kena... akibat aku xblajar exam, aku diturunkan kelas, time tuh aku baru kenal2 lah classmate, then begaduh antara pompuan n lelaki (special) dlm kelas, dorg gadoh kt meja aku yg tgh2, aku just duduk n bwat xtau... tbe2 nama aku kena panggil telibat. hangen ah aku!!! dgn xsemena menanye, orang lain kena rotan sekali aku 2X, n dgn bangga lagi AKU TULIS BIODATA DLM BUKU DISIPLIN SKOLAH. Balek je, aku jumpa minah tuh aku tepek dlm kelas, pastu xtegor lgsg sampai skang... aku ingt lg nama dak tuh ANIS, kurus2 pakai spek! hhahahahah

Ada Lagi!!!! 1hari tuh suma dak pompuan dpggil masuk surau n kena bukak tudung.. kt situh lah aku KANTOI KOLOR RAMBUT... orag lain kena rotan sekali, aku kena DOUBLE!!! sbb aku PENGAWAS!! aku ingt lg nama ustazah tuh, tp die dh meninggal tahun 2006 kot, lps kitorg SPM. lagi skali!!! DGN BANGGA AKU BG BIODATA KT USTAZAH!!!

2003 - Lagi skali!! Jenis XMakan saman punye org!!! aku kantoi lagi tahun ke2 sbb kolor rambut!!! saje aku suka kolor2 rambut... org lain sekali rotan, aku DOUBLE!!! aku mmg suka bg biodata aku kt ustazah kan... 
arwah ustazah lah sbnrye...

2004 - aku baek cket, tobat dh xnk kolor2 rambut n ingat nk stay cukup lah 3 thn.... tp... apa yg xsedap tuh, masa bwt eksperimen kelas fizik, ada 3org 1 grup, aku 2org dgn mmber aku melayu n 1 dak cina. tgh bwat eksperimen, sedap laj aku kacau termometer tuh kan, skali tgk2 Mercuri (btul ke eja) termometer dh ada dlm bekas... AIK??? HAMBBEK... PECAH TERMOMETER MAKMAL!!! xmasuk buku disiplin, tp aku kena bayar sorang RM7, cina tuh xbyr koz bukan slh die lah KOT!!! hahahahhaha...

2005 - DAMN!!! kantoi!!!! kantoi ponteng kelas!!!! hahahahhahaha.... ponteng kelas plak dgn ketua pengawas pompuan(waney) n beberapa org kawan... pg lepak kt kelas lain...yg nih aku xingat aku bg biodata ke x... tp yg aku ingat kitorg kena siasat n bebel mcm polis ah dgn cikgu kimia... 

ingat lagi ms F5, aku ngn dak2 kelas pompuan aku gadoh dgn dak kelas ptg pompuan! asal kitorg dtg pagi, kelas beselerak! asal nk exam 720AM, meja kerusi besepah2... akibat dendam ada 1 ari tuh, dak laki kelas kitorg 4org je, slh sorg dpt surat cinta dr dak ptg, yg kitorg plak amek surat tuh pg tampal kt papan blkg tmpt cikgu!!! lagi ah haruk dak2 ptg tuh... ada plak dak kembar yg jahat gile... asa 1 hari tuh, tah sapa kt skolah maen bawang, bau bawang kt tgga, mmber aku nih g amek bawang2 tuh g teyeh dkt kerusi dak kembar yg kelas ptg tuh.. xtau lah apa jd, nk dipendeekkan cite, kitorg dpggil stay back utk jumpa cikgu ptg, guru kelas lah... ingt kan apa, rupanye cikgu ptg tuh pon sama duk back up back up anak murid die... kitorg bwat bangang jee.. besele dak F2 vs F5. layak ke ko? hahahhahaah

AKU DH CKP!!!! AKU BAEK!!!


Korang pon msti ada pengalaman mcm aku kan??





2 comments:

  1. isk--ikk--iskkk...aku jgak baek...
    hahahahaa...pgalaman tu....

    ReplyDelete
  2. ceht... baek ke? aku pon baek lah cume tdk bernasib baek... hahahahhahahahahah best kan skolah!

    ReplyDelete