Sunday 15 May 2011

Tesalah Boyfrend??!!

Hari Teserempak Sedunia? Apa kes? hehehhhehe... Cer nye mcm nih. Sabtu haritu supposely fen x turun KL, koz ada org dtg umah die, last min cancel n ttbe kata nk turun KL plak, time tuh 4PM, sah2 die sampai maghrib kan.. paham2 leee... nk siap apa suma.. (kpd dla dyana msti phm kan) =)


Masa Odw to Ceneileisure tuh, Lalu kt Garden celah2 tuh, ttbe Fen jerit nama aku kuat (besele org jalan laju nk keja wyg). Tup Tup Rupany c Effy Effot... Ok lah peluk2 cium2 duk Kata "KO GEMUK! KO LAH GEMUK! KO PON GEMUK JUGAK!" gemuk2, padahal maseng2 xsedar diri tuh sama2 naek badan... hahahahhaa

& kitorg decide nk tgk wyg kt Curve, tah kenapa dlu xsuka skang asek nk tgk kt Cineileisure(btul ke eja?) tuh je, mybe koz seng dpt xpayah line up panjang2 mcm kt OU or Mid... Tp alangkah malangnye, line up yg sgt panjang + xbegerak gerak!!! aiyyoookk.. n decided ok lah selasa cuti hari wisak kan, so kita tgk selasa mlm nih kite jejalan je lee ek...

OK.. Bermula, bila nk turun escalator, Ternampak Farid + Amalina!! Jerit ke maen nih nama Amalina, n swuh die tggu kt bwh lps turun escalator... n excited borak2, gelak2 nih... pastu Farid plak tejumpa kawan die... OK lagi lah... sambung lg nih Borak2 Gossip2 tetbe aku nmpk kt escalator, MCM KENAL!!!  trus fen kena tarek, mamat nih gelabah lah koz tekejut... Aku tgk seterusnye... Yess... That's it!! JEJAK KASIH DISITUH!!!

Lps tuh Amalina + Farid pon nk Gerak dh, n kitorg pon Meneruskan Pejalanan utk Hang up dgn kawan2 Fendy yg lain. Nk pg mana tp xtau... OK GAMBAR!!!

Poyo je ko Effy... *snap!

Zeebo & Moe.

Kurang 2 -Ams & Ass

Kenny Rogers

Memula Be2, pastu trus jd Be-5

Moe Poyo tgk Menu, At last order Mineral

Gigi kitorg Sama

Allah kalo yg nih melantak..... Mmg Superb!

Lama xjumpa mmber kan.. I Know How he Miss Them.
Slalu ckp "Lama xjumpa dak2 Bangi"

After that, pg Uptown Dkota, Moe suka pg Kedai Perfume jee.. Yg lawn mmbontot...
(Muka Moe.. Sapa nk Kakikan?)

Zeebo Hilang Parents

Apa yg aku Gelakkan sgt?

& Nk tau ctew bodoh n bangang x? Masa kt kedai Sticker, Aku pon masuk lah trus menuju ke arah Ben & Zeebow, depan dorg ada laki pakai Hitam (sama dgn fen). Aku pon confident dtg Rapat & pegang die, Pegang apa? haa.. itu kita tdk tau!!! Pegang kat perut (tepi) je lah... Pastu org tuh Toleh jee.. Aku trus jerit Lari Belakang Ben Sorok2... BABI!!! SALAH BOYFREND!!!!! YG ABG TUH PON BEDIRI DEPAN ZEEBO N BEN BWAT PEE?? RUPANYE C FEN KT TMPT LAIN!! paling memalukan!!!

nih kali ke-3, Before nih kali petama ms kt kajang, org depan aku baju hitam aku nk pegang tgn die, naseb baek perasan!!! pastu kali ke-2 masa Hari Raya kt umah fen, c Ams pakai baju Hitam, aku nk pegang die jugak (Naseb xpegang lagi). Nih lah Kali ke-3 yg mcm Haram!!! FEN JANGAN PAKAI HITAM LAGI!!!
Malu Gile, Moe kata aku Gelabah gile.. Tp mmg Pon!!!! Damn!!!

#$%_)*^&%$%#$%#$@%&%^&(*&(*^^&%^#$%

No comments:

Post a Comment