Tuesday 5 April 2011

I Got Them!!!!

Keje dh siap, Visa umrah sudah disettlekan under arahan Kak Yati... n now br8 time... & ada plak masa utk dibuang-buang... n ttbe teringat plak org2 yg aku rinduh n cinta sgt2.... Aku pasti n CONFIRM suma org ada kawan kan?? AKU POWN!!!! dan sekarang tibalah ms utk aku bgtau sapa2 mereka ni yg sntiasa bwat aku happy & ada bersama aku dikala aku jatuh, dorg lah yg ada di kiri kanan belakang aku sebagai benteng or dinding agar aku xjatuh....
 " Bagi Kategori Kawan Kawan yg Best2... CALON-CALONNYA IALAH..." 
(penangn ABPBH ahad lps).

*Shahirah*
Atau lebey mudah dipanggil CHACHIRAH, CHA, or MACHA!!!
Kenapa dlm kepala otak aku ingat c macha ni? sbb die sgt sengal.. 1st time jumpa time orentasi kt kolej, sgt menyampah aku dgn ini budak. tegedik2 n sgt lah skru longgar.. tp tah mcm mana boley rapay plak... ms aku intern dlu, hampir tiap2 mggu sekali msti die amek kt opis, g tgk wyg lah.... g jalan2 meluah perasaan lah... kalo aku gado ngn fen pon minah nih lah yg aku cari mcm tuh jugaklah sebaliknye... she's a good girl but kurg matang cket dr bwat keputusan, gelopoh kalo becinta n jenis manusia xmkn saman... the best part, pernh ada org nk porak perandakan n swuh kitorg begado (laga2kan) tp kitorg still maintain n selesaikan mslh.. kpd sapa2 yg melaga2 kan tuh KORG MMG BODOH!!
=D
*Darlene Jane Labor*
-Minah yg berasal dr Sabah... Kalo skali tgk Gambar... Pergghh Awek CUN!!!  TAPI cube dgr kalo die bukak mulot n bckp.. korg rs die cun ke x???!!! hahahahahhahaha... Kenapa aku syg n cinta ini girl?? Kerana ms zaman diploma kt kolej, hostel, aku hidup dgn die, start dr ssem 5 if xsilap kitorg rapat.. semua masalah dihembur bersama... agak2 aku xde duit, pinjam 10rm, mggu dpn die xde duit die pinjam aku 10rm so kira, maen hutang2 mcm tuh... yg best nye n xley lupa BWAT JAHAT!!! darlene ajar aku ke aku ajar darlene?? antaranya :
* Lift hostel rosak pintu tebuka separuh jam 3am kitorg angkat tong sampah, mop, penyapu cleaner, tmpt pemadam api, kitorg angkat n letak dlm lift n posing amek gmbr, pastu bgn 11am, tgk suma dh kembali mcm asal
* Buang tin milo dr tgkt 6- tujuan saje nk bg guard tdo tuh bgn..
* Curik kuih raya display dr setiap tgkt time bulan2 posa n kenduri ramay2 kt foyer dgn asri.
* Tuang air coke kt b#% China student yg besidai
* GARAM & GULA (biarlah ianya mnjd rahsia kami) =D
* & byk sampai x dpt disenaraikan.

*Dalilah & Dyana*
2 Beradek nih sapa xkenal kan... Koz Perangai cm Haram.. Lg2 kalo Dla stat Ketawa anak tekak die nk vibrate. Dyana plak kalo bwat lawak n ckp kotor mcm siak!!! kalo beborak dgr suara dorg jee.. 2 org makhluk nih lah yg slalu mmbahan n kutuk2 fen sampai fen dh lali... sronok bwat actvt ngn mangkok nih koz sporting n gila begambar (lg2 Mankluh yg benama dyana). kalo bckp dgn dorg nih, mmg xde bahasa2 yg elok, bhs nk kasar n kotor jeee... xtau lah kan... byk dosa kalo duduk dgn dorg nih... ms kt hostel pon byk ms kitorg bersama.. dorg nih suka merempat kt bilik aku.. sblm tdo msti beborak... dyana kaki ngigau!!! byk rahsia hati ke hati dikongsi bersama, meroyan bersama, tgk ctew hantu bersama n gelak bersama sampai pecah n begolek2. Dla kakak n garang (tp aku xtakot) Dyana plak muka bley tahan ah tp hya perangai die je xsuma org tau... =D

*Syafiq "Jane" Sabri*
XBerapa nk Jane sgt lah kan... JENAB jee layak!!! die nih sgt syg n gilakan cheerleading sampai jd coach lah.. kalo bab2 joget serahkan pd die... capek xlengkap tanpa kehadiran dla~ boley kata dh mcm laki bini lah cuma xtau sapa laki sapa bini! hahahhaha.. Rasa agak bezaman lah xjumpa minah nih (minah ke). kalo nk jumpa or appoinment dgn die nih hati kena kuat dan sabar. sbb die nih... SUKA BALEK CEPAT2. baru sampai dh nak balek.. mmg slallooo mintak kena maki.. capek nih kalo bwat lawak n dgabungkan dgn lawak dla mmg mcm haram!! nape aku rindu capek? koz kitorg suka bwat rollllllplllaaayyyy~~!!!! kalo stakat belakon campak2 pinggan n sudu nih dh bese dh... capek pewatakan sgt softlan tp kalo die ketawa sora jantan confirm keluar!!!! capek nih suka becerita n bwat lawak2 xsnonoh, otak mcm2 kolor dh... lps capek blah dr kolej betapa rinduh nye kitorg sampai kalo jumpa mmg PASAR MALAM!!!

*Wahidah, Amalina & Tihah*
Dorang nih 3 serangkai so kalo nk becerita pon kena lah skali rangkai.. hahahhhaha... ini kwn2 skolah, wyda aku kenal dr darjh5, amalina form3 n tihah form4. Kalo aku balek cuti nih lah kwn2 skolah yg aku akan lepak, dorg nih dlm kategory Gossip Girl lah... bcerita nye cket, ketawa je lebey!!! antara be4 aku lah special koz aku slallooo MIA. actvt kitorg simple n senang tdk memerlukan duit beratus kitorg just hang out, lepak kedai minum2 borak2 ketawa n pulang. tgk wyg ke maen bowling ke jarang ah koz tumpuan kitorg bejumpa hya lah utk beckp n update ttg diri sndiri.. apa yg kitiorg update?? (Rahsia) =D
Wyda n tihahahaha nih duk KD, aku ngn amalina 1taman, jirang lah katakan kalo bejumpa tuh mmg dtg be2 lah. aku ngn amalina 1 keta, wyda n tihah 1 keta. ms skolah dlu, agak2 ptg2 aku bohsan kt umah aku merayap umah amalina lepak kt taman ke apa ke.. hehehehhe.. papepon dorg nih mmg best!!!!

*Shepah, Wani & Hajar*
Kenal sejak dr skolah rendah.. Kenal hajar dlu darjah 5, n shepah n wani Darjah 6, Kitorg start rapat2 mesra Form1... Umah wani adalh tmpt transit kitorg kalo ada actvt petang kt skolah!!! shepah plak mak ayah die mcm mak ayah aku  koz aku slalluuu ikot family die mrayap2 (skang dh jarang jumpa). Hajar? c Mak buyung yg skang tgh mengandung... Sgt betuah koz kawen cepat. jar nk ikot g beli brg baby!!! wani n hajar kkdg suka duk mmbahan2 aku ngn shepah. shepah jugak lah yg sporting hya tesenyum, koz aku slalooo melawan2 balek... dh lama xjumpa, xcontct n melepakking koz maseng2 bz!!!

*Shazana Kassan*
Ini minah lg dh berabad aku kenal since umor 3TAHUN!!!! kiranlah dh brapa lama kitorg kenal... the aku pindah skolah darjh 5 n jrg contct2 die dh... n thn lps kitorg jumpa n zana tdo umah aku.. sgt sronok ok meluang ms besama... asek pot pet pot pet sampai xnk tdo koz rs rugi nnt x bcerita... zana sllaalloo mintak aku culik die, mak bapak die pon kenal aku, samalah mak bpk aku pon. sebut je zana kasan confirm dorg kenal.. even cikgu tadika pon tekejut koz kitorg still bekawan... berharap 1 ari nnt boley culik lg minah 
=D

Kenapa aku meraban ttg ni suma??? just nk mmberitahu diri sndiri ttg mereka2 yg pernh n sentiasa ada dgn aku, yg sana jouh, kt sini aku ada lg.. yg kt sini boikot, kt sana maseh ada lg kwn.. hahahhahahhaaha.. 
Mencari Kawan dan Berkawan Tdk Sama Dgn Mencari Cinta & Bercinta. 
How Much I Love These People 
=))








No comments:

Post a Comment