Sunday 8 May 2011

2 Movies Marathon


Abg Thor Gagah!!! Tegoda Tgk Abg Thor. hahahhahahaha

Fast 5, teringat masa tgk Premium Fast 4 kt Pavi dlu, aku tdo baek punyaa stgh ctew, bangun2 dh nk ending!! so bila dlm wyg, aku mcm xingt jee ctew before nih.. =D


Sabtu lepas, before Mother's Day. Aku turun serdang (KTM lah.. keta xde) pegi kolej jumpa Arip amek surat kolej, n aku ngn fen tepikey2 nk mkn apa, then suddenly teringat yg c Fen dr aituh nk mkn Nasi Arab tp xdpt2, so kitorg pon pegi ke SABA' CYBERJAYA n Melantak...

Menu, Pelbagai Makanan arab ada dijual

Hari tu, enche' fen pileh Makanan dgn cepat skali!!! bukak menu trus dpt nk mkn apa!!

Aku plak yg lama nk memilih.

Tounch n Pay. xde Go!

Mine.. Mandi Chicken. (Ayam nih berseh koz dh Mandi)

Grilled chicken kot..
Air yg Mantops!!! 
Banana Milk & Fruit Mix

Mana laa Ferrari aku.. *Pengsan

Cineleisure *btul ke eja?
Tah nape arituh c fen nih dtg hangin nk tgk 2 Movie straight
Thor & Fast 5

Gemuk tp Chun! hahahaaha

Sebelum tggu wyg, Cari Desert. Hari tu fen xnk Paddington so cari Eskrem Gelare. Ntah lah nama pelik2 telan je lah... Nih suma ikot tekak Fen

TGk tuh!!! Makan xingt sampai Kunci Keta tggl, sampai ada org keja "BANG BANG KUNCI!!"
Bikin malu slaloo bwat prangai die dgn harapan aku yg kutip kunci tuh.


Oit oit Belum masuk wyg Popcorn dh stgh

Makan cket je!!!

Nk dijadikan ctew, Tgk Thor dlu, sampai 440PM - 640PM, keluar jee wayang trus naek balek koz Fast 5 645PM - 845PM. Mcm Kelakar jeee, tegelak2 masuk wyg koz rs mcm ulang bnde yg sama 2 jam lps. Lepas wyg, cari present utk ibu fen.

Aku tya fen "Antara Thor & Fast 5 nih mana yg best"
Jawapan kitorg "Dedua Best! Puas Hati!!!"
5Bintang!!!!!!!!!

Masa kt parking, fen ckp nk mintax tlg bley?
 TOLONG DOWNLOAD KAN FAST FURIOUS 1 - 4!!! aku pandang maut, PERGHH!!! INGAT NIH TOUKE CETAK ROMPAK KE??? XNK BYK LAGI!!!

ok sekian 

Thor & Fast 5 TEBAEK GILA BABS!! dengan harapan ada THOR 2



No comments:

Post a Comment