Friday 8 April 2011

Package Percutian

Selamat Hari Sabtu~~!!! haisshh.. bosannye... parents dgn 2 bros balek Muar & Melaka. Tggl aku dgn adek aku sorg nih (lelaki jugak lah). Sometime aku tetya tya, nape ek adek aku suma laki? tgk org lain yg ada adek bradek pompuan mcm sronok, kongsi2 citew, share hati ke hati, spend tyme together2. nih dh suma jantan jee... balek2 dorg cite psl GAME!!! BOLA!!! KOMIK!! KATUN!! SUPERHERO!! n gado gado gado.. nih dh tggl be2 dgn 2nd brother aku nih, mmg senyap lah, die pakai lp, aku tgk tb, die tgk tb aku pakai lp. Tb yg die bukak aku tgk asek2 lah 611-615 or 715!! nk sgt tggl umah kan, xnk ikot balek kg, baru ko tau sangap die mcm mana kt umah... hahahhahaha....  skang nih, menunggu enche' fendy dtg n bwk kitorg melantak. sbb adek aku td pg die masak nasi tp mentah. masak nasi tp die mkn meggie. xphm btul~ then aku ckp xyah lah, nnt tggu abg kita g melantak. 


potpetpotpet.... huurrrmmm xde tajuk dh!!! but today sbnrnye nk kongsi mongsi jugak. ms aku intern dlu, ada lah aku dberi task tuk design package2 pecutian. ok! ok! paham.. design ye tdk berapa lawa or semeletowp company2 yg ada PRO... tp at least ada lah jugak smtg yg boley aku apply ms intern dlu drpr aku melangowk kt meja jee kan... hahahahhaha.. btw format phtoshop sudah ilang koz lappy kena format, yg ada simpan dlm harddisk fen adalah format JPG!!! 

korg boley lah amek cth intenerary2 yg dh ada  nih, but price adlh sgt confidentialllll.. koz price berubah ikot ms kan... so, kalo ada ternmpk price2 tuh ignore kan ajeee... =)

Click Click utk Besarkan 
*PLZ IGNORE THE PRICE*

Australia 5D


Bangko 5D


Ho Chi Minh



Delhi - Jaipur - Agra - Delhi





Indonesi  " di create utk website, 'click' akan keluar suma package indonesia. 


Istanbul 5D


Labuan Sabah


Seoul Korea (My Dream)


Langkawi

Padang Bukit Tinggi

Perhentian Island



Hanoi 

Ho Chi Minh City
& Last...

Brochure. Umrah Package for 2011 (depan belakang & dilipat lipat)

*just nk inform - antar package paling mahal, = KOREA!!! (Makan ati aku)

Dedign2 nih yg sudah lama menapak dlm File. Segan nk Tunjuk koz tau bese2 je.. so kali nih, rs dpt kekuatan plak nk tunjuk. =D

KAN~~~!!! dh Ckp... Bese2 jee.. XPro.. 
=D

Semoga meng Potpetpotpet Lagi. =)

No comments:

Post a Comment