Monday 4 April 2011

I love What I Have


Kenapa aku Cintakan Sabtu & Ahad???
Kerana..... Itu lah hari2 utk aku melepak kt umah layan hindustan or Merayap rayap sampai mlm... =D

2 April - Sabtu
Mcm bese lah, sapa xkenal fen kan, die punye timing ikot Negara Arab (bab kata dla n dyana), dr kul 10am, jd 11am n last 12pm trus.. punye lah lama aku tggu kt KTM sban, fen xdtg2, dgn panas yee... tp hati belum masak lg lah kan... Then pg Jusco melantak2 Beli membeli... n Last Decide ke PD... pd fen PD xde apa, tp pd aku JAKON!!!!

IGENTIS - Makan kt sini Hya kerana ada Ayam Pandan

DICKSON ITUH PUNYE PORT - Rasa nk terjun dlm Mandi n Renang2

PD Batu 1 - Ingt Muar je ada main batu2... ABC Superb Sedap!!!

3 April - Ahad
Bangun2 Trus keluar merayap lg... pg Curve plak... Mcm mana xgemuk... Keluar dgn fen nih asek lah menyuap sana sini.... =D
Kenny Rogers & Tutti Fruttii
Akibat kekeyangan yg sgt tebentak. kitorg decidd tgk wyg cite Battle LA. aku nk tgk Merong c fen nih xnk (Bintat jee...) Battle pon Battle lah... Dsbbkan Bettle2 tuh lah aku ttdo dlm wyg... hahhahhahahahah... Starting boring ah, dh dtg makhluk2 huduh tuh segar lah mata balek kan... =D After wyg, Melantak lg!!! kt NyoNya Colors, aku bab2 kuih nih xgemar, fen je lah mkn byk... (Nk kata aku xmkn byk). Pastu Maen Kolor2 pasir tuh... (Kamilah peserta paling tua). n Dh Maghrib apa suma, Terasa nk mkn Sate, Mencari2 then jumpa lah kt Area Giza... Pastu Baru Balek ke Umah layan ABPBH =)

Makanan Kegemaran Kamilah Kami

LUPA* Sblm wyg mkn eskrem lg.. (mata baru pas nanges2 sedey) hhaahaha

Ni le Nyonya Colors tp xde Nyonya pon

Seronok main.. Tp Fen yg Over jd Pengkritik Tetap n Tukang Kopek2..

& That's y I <3 him

No comments:

Post a Comment